استاکر دستی چیست؟

جستجو

دسته بندی

پست های محبوب

فهرست مطالب

استاکر دستی سوسانگ

استاکر دستی سوسانگ یکی از پرکاربردترین دستگاه ها در زمینه تجهیزات انبارداری است که کاربرد آن در داخل سالن می باشد، به دلیل این که نوع چرخ های آن به گونه ای می باشد که شما می توانید از آن در داخل سالن و بر روی سطوح صاف استفاده کنید. استاکر ها ها به سه دسته بندی کلی استاکر دستی ،استکر نیمه برقی و استکر برقی تقسیم می شوند. در این مقاله به طور کامل می خواهیم به این بپردازیم که استاکر دستی سوسانگ چیست و برای خرید استکر باید به چه مواردی توجه کنید، چه دسته بندی دارد و چگونه می توانید از آن استفاده کنید

خرید استاکر دستی SOOSUNG

کاربرد استاکر دستی سوسانگ

استاکر دستی سوسانگ دستگاهی می باشد که در انبارها برای جابه جایی پالت ها و ارتفاع دادن به پالت ها استفاده می شود. بیشترین کاربرد استاکر دستی سوسانگ در بارگیری از وانت و یا خاور و کامیون می باشد به این صورت که اپراتور دستگاه را تا محل مورد نظر می برد سپس شاخک ها را به بالا هدایت می کند و پالت بر روی شاخک ها قرار می گیرد. سپس شاخک ها را به پایین آورده و با استفاده از چرخ ها آن را جابه جا می کند.
نکته مهمی که باید هنگام استفاده از این نوع استاکرها به آن توجه داشته باشید این است که باید در فضایی استفاده شود که شیب آن زیر 10 درجه است.

استاکر دستی سوسانگ

مشاهده و خرید استاکر نیمه برقی سوسانگ

ساختار استاکر دستی سوسانگ

ماشین آلات انبار داری معمولا ساختار مشابهی دارند. وجود دو شاخک بلند که باید در حفره‌های پالت جای گیرند و یک سیستم هیدرولیکی که یا با نیروی دست و یا توسط یک سیستم موتوری می تواند این شاخک ها را بالا و پایین ببرد از اجزای این دستگاه‌ها است که استاکر دستی هم تقریبا دارای چنین ساختاری می‌باشد.
دو شاخک، یک ستون ریلی شکل که شاخک‌ها در آن قابلیت جا به جایی دارند، بدنه‌ی اصلی که شاخک ها به همراه ستون ها در آن قرار دارند، اهرم که توسط اپراتور تحت کنترل در می‌آید.
جایگاه اپراتور و در آخر سیستم هیدرولیکی که می‌تواند دستی یا برقی باشد شاخک‌های استاکر به سادگی و کاملا کنترل شده توسط اپراتور در زیر بار قرار گرفته و سپس به کمک اهرمی که در اختیار اپراتور است، بار ها به راحتی بالا و پایین می‌شود.
خصوصیاتی مانند تنظیم شاخک‌های استاکر دستی در ابعاد و اندازه های متفاوت و متناسب با نوع بار از جمله نکات تحسین برانگیز و قابل توجه در این دستگاه است. حرکت شاخک ها هم به وسیله دکمه هایی که بدون اهرم کنترل ساخته شده‌اند، انجام می‌شود.
ممکن است این سوال برای شما هم پیش بیاید که چرا باید این محصول را تهیه کنیم؟ لیفتراک ها دستگاه هایی بسیار بزرگ هستند و در عین حال صدای زیادی تولید می‌کنند بنابراین در محیط های کوچک و یا حساس به صدا کارایی ندارند.
جک پالت ها قدرت کمی دارند و در عین حال مناسب انبار داری و قفسه چینی هم نیستند. چرا که حداکثر ارتفاع بالابری آنها تحدودا ۲۰ سانتی متر است.
اگر بخواهیم از مزایای هر دو دستگاه لیفتراک و جک پالت بهره مند باشیم و در عین حال ایراد ها و ویژگی های منفی آن ها را نیز حذف کنیم باید از استاکر‌ها به خصوص از نوع دستی استفاده کنیم.
استاکر دستی سوسانگ از جمله ماشین آلات انبار داری است که در عین کم صدایی قادر است بار های بسیار سنگینی را جا به جا کند و به علاوه فرمان پذیری بالا خاصیت انبار داری و قفسه بندی را در فضا های کوچک در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.
از جمله ویژگی های دیگر استاکر دستی سوسانگ که این دستگاه را محبوب ساخته می توان به استفاده آسان، قیمت بسیار پایین تر نسبت به لیفتراک، توان مناسب در بسیاری از بار ها، هزینه های پایین نگهداری، آسیب کمتر و راحتی برای اپراتور در عین امنیت کامل بار اشاره کرد.
با وجود این همه خصوصیات مفید و جذاب و البته کاربردی عجیب نیست که استاکر دستی جای خودشو به خوبی در صنعت به ویژه صنایع داخلی پیدا کرده و تولید و استفاده از آن رو به گسترش است.
استاکر دستی سوسانگ در مشاغلی با تعداد بارگیری روزانه کمتر و مکان هایی که امکان دسترسی به برق ندارند به کار گرفته می شود.
استاکر دستی سوسانگ کره ی جنوبی از جمله بهترین استاکر‌های بازار است و از بهترین متریال و مرغوب ترین اجناس تهیه و تولید می‌شوند و در سراسر کشور به خریداران محترم عرضه می‌شود. جهت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت ها با همکاران ما در ارتباط باشید.

بیشتر بدانید :  لیفتراک برقی سوسانگ

خرید استاکر برقی مدل SWS سوسانگ

مزایای استاکر دستی سوسانگ

برخی از مزایای این نوع از استاکرها به شرح زیر است:
1-ایمنی بالا
2- ماندگاری بالا
3-مناسب فضای کوچک، باریک و بسته
4- قیمت مناسب
5- عدم ایجاد آلودگی هوا
6- قابلیت تنظیم ارتفاع
7- لوازم یدکی مقرون به صرفه
8-دید مناسب برای اپراتور هنگام کار
9-قطعات با کیفیت بالا
10-هزینه تعمیر و نگهداری مقرون به صرفه

استاکر دستی سوسانگ

ارتفاع بالابری استکر دستی سوسانگ

استاکر ها بر خلاف جک پالت که فقط کار جابه جایی پالت و بار را برای شما فراهم می کنند، امکان ارتفاع دادن به بار و بلند کردن آن را نیز برای شما فراهم می کنند که به راحتی برای تخلیه و بارگیری در انبارها و کارگاه ها و یا حتی امر قفسه چینی از آن می توانید استفاده کنید. در مدل های متفاوت ارتفاع های بالابری هم بر اساس ظرفیت دستگاه متفاوت می باشد که به طور معمول از 100 سانتی متر الی 300 سانتی متر می باشد.

نحوه کار با استاکر دستی سوسانگ

در نوع دستی در واقع بیشتر سختی کار بر روی دوش اپراتور می باشد و تمامی عملکرد دستگاه به صورت دستی انجام می شود به این صورت که اپراتور برای جابه جایی پالت، دستگاه را هل می دهد و برای ارتفاع دادن به آن از مکانیسم هیدرولیک استکر دستی استفاده می کند و با پدال زدن شاخک ها به بالا می روند، به طور تقریبی با هر پدال 20 سانتی متر شاخک ها بالا می روند.
از این نوع دستگاه در واقع بهتر است در موقعیت های زیر استفاده شود :

بیشتر بدانید :  خرید لیفتراک برقی

• انبارها و کارگاه های کوچک

• در انبارهایی که فاصله جابه جایی کوتاه می باشد و نیاز نباشد اپراتور مسافت خیلی طولانی را طی کند.

• تعداد بار استفاده از دستگاه در روز کم باشد.

استاکر دستی سوسانگ

مشخصات شاخک استکر دستی سوسانگ

طول شاخک استاکر دستی سوسانگ از مواردی می باشد که حتما باید به آن توجه کنید تا بر اساس ابعاد پالت شما باشد .طول شاخک ها متفاوت می باشد و هنگام خرید باید به این مساله توجه کنید.
شاخک های استاکر دستی سوسانگ همین طور به دو دسته شاخک ثابت و شاخک قابل تنظیم تقسیم می شود و همان طور که از اسم آن مشخص می باشد پهنای شاخک های متحرک را می توانید به صورت دستی تغییر دهید اما نوع ثابت این امکان را ندارد و دقیقا فقط از پالتی با اون ابعاد مشخص می توانید استفاده کنید.

 

مدل SFH-500 SFH-1000
ظرفیت kg 500 1000
مرکز حمل kg 350 350
ارتفاع بالابری mm 45 ~ 1500 45 ~ 2500
وزن دستگاه kg 155 240
طول کل mm 1116 1124
ارتفاع کلی mm 1950 2040
عرض کلی mm 878 1028
طول شاخک mm 700 700
فاصله شاخک (حداقل/حداکثر) mm 166 ~480 216 ~ 990
عرض بیرونی پایه ها mm 650 700
چرخ جلو mm Ø 80 Ø 80
چرخ عقب mm Ø 150 Ø 150
سرعت بالابري کنترل دستی
سرعت حركت كنترل دستی

خرید استاکر دستی سوسانگ

هنگام خرید این نوع از استاکرها باید به تناژ مورد نیاز خود توجه داشته باشید. در مرحله بعد با توجه به بودجه خود می توانید خرید خود را انجام دهید.
فروش استاکر دستی سوسانگ در مراکز و فروشگاه های مختلف صورت می‌گیرد. نکته مهم در زمینه خرید این گونه دستگاه ها، انتخاب فروشگاه قابل اعتماد و شناخته شده است.شرکت هواکار نماینده ی انحصاری لیفتراک سازی سوسانگ کره جنوبی و متالروتا ایتالیا با بیش از 20 سال تجربه ی موفق در زمینه واردات،تولید و عرضه ی محصولات انبارداری مفتخر است شما صنعت گران گرامی کشورمان را در زمینه انتخاب محصول مناسب و با کیفیت و کارایی بالا یاری کند.
جهت آگاهی از قیمت و ظرفیت‌ و سفارش استاکر دستی سوسانگ  و یا سایر ماشین‌آلات انبارداری می‌توانید با شماره تلفن 34452474-041 در تماس باشید.

بیشتر بدانید :  پالت تراک برقی مدل SWP 2500

مارا در Instagram دنبال کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *