انواع ماشین آلات انبارداری

جستجو

دسته بندی

پست های محبوب

فهرست مطالب

انواع ماشین آلات انبارداری

انواع ماشین آلات انبارداری ، موضوعی است که در این مقاله میخواهیم به آن یپردازیم و درباره انواع ماشین آلات انبارداری ، ویژگی ها و کاربرد های آنها با شما صحبت کنیم.

در دنیای امروز، با گسترش علم و تلکنولوژی ، ماشین آلات در زمینه های مختلف راه را برای انسان ها هموارتر کرده اند .

وجود انواع ماشین آلات انبارداری برای مدیریت بهتر و بهینه تر انبار باعث شده تا هزینه های جانبی سیستم انبارداری به شدت کاهش یابد .

با ما همراه باشید تا با انواع ماشین آلات انبارداری آشنا شویم .

معرفی مهمترین انواع ماشین آلات انبارداری

شرکت هواکار بعنوان نماینده رسمی کمپانی  بزرگ soosung کره جنوبی در ایران فعالیت میکند . این شرکت بهترین و پیشرفته ترین ماشین آلات انبارداری را به شما عزیزان همراه با ضمانت و خدمات پس از فروش ارائه میدهد .

مهمترین انواع ماشین آلات انبارداری سوسانگ که توسط شرکت هواکار عرضه میشود عبارتند از :

در ادامه به معرفی و بررسی هر یک از این مهمترین ماشین آلات انبارداری سوسانگ که در بالا اشاره کردیم میپردازیم .

یدک کش برقی مدل STT

یکی از انواع ماشین آلات انبارداری یدک کش برقی مدل STT میباشد که بسیار کاربردی و مورد استفاده است .

یدک کش برقی soosung هم اكنون بطور وسيع در جهان مورد استفاده قرار ميگيرد . استحكام و قابليت و توانمندي آن بهره برداري طولاني مدت و سهل و مطمئن را امكان پذير مینماید .

بهترين وسيله براي جابجایی بارهای سنگين و افراد در داخل سالن ها و فروشگاهها و فرودگاهها و ايستگاههای مترو و راه آهن میباشد  .

سيستم های  مكانيكی اینیدک کش از مناسبترين و با کیفیت ترین فولاد ساخته شده است .اين دستگاه به نحوی طراحی و ساخته شده است كه نيازی به تعمير ندارد و مدت زيادی را در خدمت شما خواهد بود .

اين دستگاه بطور وسيع در كارخانجات و انبارها و سردخانه ها و سوپرماركت های سراسر جهان مورد استفاده قرار ميگيرد و بسیار پرکاربرد  میباشد .

انواع ماشین آلات انبارداری

یدک کش برقی مدل SCT

یکی دیگر از انواع ماشین آلات انبارداری یدک کش برقی مدل SCTمیباشد که بسیار کاربردی و مورد استفاده است .

یدک کش برقی مدل SCT-2000  سوسانگ برای کاربرد های سنگین ساخته شده است.راه اندازی سریع و راحت  و همچنین ابعاد مناسب دستگاه و علی الخصوص مانورپذیری عالی موجب استفاده از این یدک کش در بسیاری از مکان ها می شود.

ویژگی های یدک کش برقی مدل SCT

  • ظرفیت حمل بار 2000 کیلوگرم
  • مال بند ثابت برای ارابه های 4 چرخ (و دارای بالابری به صورت سفارشی جهت ارابه های دو چرخ)
  • طراحی دقیق و فنی با بهره گیری از یک موتور و باتری با توان بالا
  • دستگاهی مناسب برای جابجایی بار در سطوح کاملا مسطح
  • کنترل دستگاه توسط اپراتور به صورت ایستاده (یا دارای صندلی طبق سفارش مشتری)
  • کاربرد بسیار زیاد در انبارهای مختلف با کارهای سخت و متعدد (Heavy Duty)

یدک کش برقی مدل SST

یکی دیگر از انواع ماشین آلات انبارداری یدک کش برقی مدل SST میباشد که بسیار کاربردی و مورد استفاده است و تقریبا در همه فضاها استفاده میشود و مورد استقبال بسیاری از کارخانجات و دیگر صنایع میباشد .

بیشتر بدانید :  استاکر دستی چیست؟

یدک کش برقی مدلSST  سوسانگ برای کاربرد های سنگین ساخته شده است.راه اندازی سریع و راحت و ابعاد مناسب دستگاه و علی الخصوص مانورپذیری عالی موجب استفاده از این یدک کش در بسیاری از مکان ها شده است.

ویژگی های یدک کش برقی سوسانگ کره جنوبی مدل SST

  • ظرفیت کشندگی در 3 تناژ 4 و 6 و 8 تن
  • طراحی دقیق و فنی این یدک کش با بهره گیری از یک موتور با توان بالا باعث شده است تا دستگاه مناسبی برای جابجایی بار در سطوح کاملا مسطح باشد، همچنین باتری با توان بالا باعث بالا رفتن ساعت کاری در اینیدک کش برقی سوسانگ شده است.
  • کاربرد بسیار زیاد در انبارهای مختلف با کارهای سخت و متعدد (Heavy Duty) .
  • این یدک کش در سرعت عملکرد کارگران تاثیر بسزایی داشته و بسیاری از عقب افتادگی های کاری را جبران نموده است.

وانت برقی SPT 2000

یکی دیگر از انواع ماشین آلات انبارداری وانت برقی SPT 2000 میباشد که بسیار کاربردی و مورد استفاده است و تقریبا در همه فضاها استفاده میشود و مورد استقبال بسیاری از کارخانجات و دیگر صنایع میباشد .

وانت برقی باری ساخته شده دارای کیفیت بالا، مشخصه های عملکرد عالی و خصوصیات طراحی مد روز می باشد و می تواند در فرودگاه ها، بیمارستان ها، ترمینال های مسافربری، هتل ها، کارخانه ها، ورزشگاه ها و دیگر مکان هایی که نیاز به جابه جایی بار به صورت ایمن، راحت و پاک را دارد مورد استفاده قرار بگیرد.
این مدل دارای جای بار با فضای کافی برای حمل اثاثیه و بار در مکان های نامبرده می باشد.

انواع ماشین آلات انبارداری

لیفتراک برقی

یکی دیگر از مهمترین انواع ماشین آلات انبارداری لیفتراک برقی میباشد که بسیار کاربردی و مورد استفاده است و تقریبا در همه فضاها استفاده میشود و مورد استقبال بسیاری از کارخانجات و دیگر صنایع میباشد .

لیفتراک را می توان از جمله ماشین های صنعتی پرکاربرد در صنایع دانست که برای حمل، جابجایی و تخلیه و بارگیری بارهای سنگین در شرکت ها و کارخانجات دانست.

در این میان لیفتراک های برقی بدلیل آلودگی محیطی و صوتی بسیار پایین به وفور در شرکت های مواد غذایی و بهداشتی و همچنین سردخانه ها بکار برده می شوند. با اینکه لیفتراک های برقی را می توان در محیط های باز خارج از سالن نیز بکار گرفت ولی بیشتر علت عدم تولید آلودگی، صدای کم تر، کوچک بودن و قدرت مانور خوب در انبارها و مکان های سربسته استفاده می شود.

انواع ماشین آلات انبارداری

لیفتراک های برقی از باطری های قابل شارژ اسیدی – سربی و یا لتیومی استفاده می کنند که با هر بار شارژ می تواند یک شیفت کاری نیروی محرکه لازم برای حرکت و بالابری دستگاه را تامین نماید

ویژگی های لیفتراک برقی سوسانگ

  • کاملا عاری از آلایندگی گازهای گلخانه ای هستند.
  • سر و صدای بسیار کم تولید می کنند.
  • راندمان بسیار بالاتر از موتورهای احتراق داخلی دارند.
  • قیمت موتورهای الکتریکی آنها کم است.
  • بدلیل استفاده کم از قطعات مکانیکی هزینه های سرویس و نگهداری آنها پایین است.

ریچتراک برقی

یکی دیگر از مهمترین انواع ماشین آلات انبارداری ریچتراک برقی میباشد که بسیار کاربردی و مورد استفاده است و تقریبا در همه فضاها استفاده میشود و مورد استقبال بسیاری از کارخانجات و دیگر صنایع میباشد .

ریچتراک مدل  SWRدستگاهی با قابلیت بسیار زیادی میباشد از جمله :

1- شاخک های این دستگاه بار را میتواند بطور عمودی بالا و پایین ببرد

بیشتر بدانید :  ریچتراک

2- دکل این دستگاه میتواند مانند دکل لیفتراک به سمت جلو و عقب زاویه بگیرد و بدین وسیله در گذاشتن بار و برداشتن آن سهولت ایجاد نماید

3- دکل این دستگاه میتواند به سمت جلو و عقب حرکت نماید و بدینوسیله میتواند در مسافت های طولانی با گذاشتن بار روی بازو های جلو از استهلاک بیشتر سیستم هیدرولیک جلو گیری نماید.

ضمنا این نوع ریچتراک ها بدلیل وجود چرخ های جلو ، علاوه بر اینکه دارای پایداری و ایمنی زیادی هستند ، از نظر مصرف انرژی نیز بهینه تر هستند زیرا وجود چرخ های جلو باعث شده از وزن ثابت کل دستگاه کاسته شود.

انواع ماشین آلات انبارداری

بشکه گیر

یکی دیگر از انواع ماشین آلات انبارداری بشکه گیر میباشد که بسیار کاربردی و مورد استفاده است و تقریبا در همه فضاها استفاده میشود و مورد استقبال بسیاری از کارخانجات و دیگر صنایع میباشد .

الحاقیه بشکه گیر مدل HDH1 وسیله ای بسیار پرکاربرد و نحوه استفاده از آن بسیار ساده است که با تکنولوژی و طراحی ویژه ای تولید شده است .

با این وسیله اپراتور لیفتراک میتواند در هر دقیقه 5 تا 6 عدد بشکه را از محلی برادشته و در محل دیگر قرار دهد.

جک پالت دستی

یکی دیگر از انواع ماشین آلات انبارداری جک پالت دستی میباشد که بسیار کاربردی و مورد استفاده است و تقریبا در همه فضاها استفاده میشود و مورد استقبال بسیاری از کارخانجات و دیگر صنایع میباشد .

جک پالتهای دستی پر مصرفترین وسیله برای جابجایی وسایل در کارخانه ها، فروشگاهها، انبارها، سوپر مارکتها، بانکها، پایانه های مسافربری و … میباشد .

انواع ماشین آلات انبارداری

یکی از پرکاربردارین جک پالت های تولیدی شرکت هواکار، جک پالت استاندارد می باشد به گونه ای که همه موارد ذکر شده استاندارد می باشد و برای پالت استاندارد مخصوص ساخته می شود و چون اکثر پالت های موجود در ایران استاندارد می باشد بیشترین خرید از این نوع جک پالت صورت می‌پذیرد.

این  جک پالت استاندارد در فضاهای کوچک و انبارهایی با وسعت کم جهت جابجایی مواد و کالا کاربرد دارد. می‌توان گفت در صنایع و پروژه‌های مختلف یکی از پرسفارش‌ترین محصولات پالت‌بر استاندارد می‌باشد.

پالت تراک برقی SWP 2500

یکی دیگر از انواع ماشین آلات انبارداری پالت تراک برقی SWP 2500میباشد که بسیار کاربردی و مورد استفاده است و تقریبا در همه فضاها استفاده میشود و مورد استقبال بسیاری از کارخانجات و دیگر صنایع میباشد .

پالت تراك  برقي سوسانگ هم اكنون بطور وسيع در جهان مورد استفاده قرار ميگيرد . استحكام ؛ قابليت و توانمندی آن بهره برداری طولاني مدت و سهل و مطمئن را امكان پذير مينمايد .

پالت تراك برقی سوسانگ بهترين وسيله برای جابجایی بارهای سنگين در فاصله های متوسط و زياد است .

سيستم هيدروليكی و مكانيكی  که از با کیفیت ترین فولاد ساخته شده است.

اين دستگاه بطور وسيع در كارخانجات و انبارها و سردخانه ها و سوپرماركت های سراسر جهان مورد استفاده قرار میگیرند .

شرکت هواکار آمادگی دارد علاوه بر پالت تراک های موجود، بر اساس سفارش شما پالت تراک هایی در اندازه و شکل های سفارشی شما نیز تولید و عرضه کند.

انواع ماشین آلات انبارداری

اوردر پیکر

یکی دیگر از انواع ماشین آلات انبارداری اوردر پیکر میباشد که بسیار کاربردی و مورد استفاده است و تقریبا در همه فضاها استفاده میشود و مورد استقبال بسیاری از کارخانجات و دیگر صنایع میباشد .

دستگاه اوردر پيكر (Order Picker) ، دستگاهي بسيار مفيد جهت استفاده در انبارها ، سالن هاي ورزشي ، سرخانه ها ، مصلي ها ، ورزشگاهها ، آشيانه تعميراتي هواپيماها و…. ميباشد

بیشتر بدانید :  خرید لیفتراک برقی

انواع ماشین آلات انبارداری

اين دستگاه داراي دو سيستم هدايت و كنترل ميباشد :

اولين سيستم هدايت و كنترل دستگاه ، سيستم اصلي دستگاه ميباشد كه امكان هدايت دستگاه به هر جهت و دور زدن و بالا و پايين سكو را دارد .

دومين سيستم ، سيستم فرعي ميباشد كه در سكوي دستگاه تعبيه شده است و امكان هدايت دستگاه به جلو و عقب و بالا و پايين بردن سكو را فراهم ميكند .

اپراتور ميتواند با استفاده از سيسم اصلي دستگاه را به هر نقطه هدايت كند و سپس وارد سكوي دستگاه شود و در داخل قفسه ها و يا جهت انجام تعميرات ، دستگاه را به خط مستقيم به جلو و يا عقب و يا بالا و پايين هدايت كند

ضمنا بر اساس سفارش مشتري امكان تجهيز دستگاه به تجهيزات اضافي ، مثلا پريز برق ، دوربين ، يا … وجود دارد .

استاکر برقی مدل  SWS

یکی دیگر از انواع ماشین آلات انبارداری استاکر برقی مدل SWS میباشد که بسیار کاربردی و مورد استفاده است و تقریبا در همه فضاها استفاده میشود و مورد استقبال بسیاری از کارخانجات و دیگر صنایع میباشد.

استاکر تمام برقی مدل SWS برای جابجایی بار و پالت ها مناسب ترین دستگاه میباشد . با این دستگاه میتوانید بار و پالت های تا حداکثر وزن 2000 کیلوگرم را جابجا کرد و در قفسه هایی با ارتفاع 250 تا 450 سانتی متر قرار داد . راننده میتواند بطور ایستاده در قسمت عقب دستگاه سوار شود یا اینکه بطور پیاده با در دست داشتن فرمان دستگاه را هدایت کند . و سپس بار ها را فقط بطور افقی بالا و پایین ببرد و در قفسه مربوطه قراردهد و یا روی پالت دیگر قرار دهد.

انواع ماشین آلات انبارداری

حمل کننده کپسول

یکی دیگر از انواع ماشین آلات انبارداری حمل کننده کپسول میباشد که بسیار کاربردی و مورد استفاده است و تقریبا در همه فضاها استفاده میشود و مورد استقبال بسیاری از کارخانجات و دیگر صنایع میباشد .

لیفتراک راننده ایستاده مدل  SWC-1000L

یکی دیگر از مهمترین انواع ماشین آلات انبارداری لیفتراک راننده ایستاده مدل  SWC-1000L میباشد که بسیار کاربردی و مورد استفاده است و تقریبا در همه فضاها استفاده میشود و مورد استقبال بسیاری از کارخانجات و دیگر صنایع میباشد .

لیفتراک راننده ایستاده تمام برقی مخصوص انبارها و سالنهای کم عرض میباشد .

این دستگاه مجهز به سيستم ترمز الكترومغناطيسي ميباشندكه موجب ايمني بيشتر و ايست سريعتر موقع ترمز كردن ميشود و براحتي ميتوانند در مكان هاي كم عرض تغيير مسير بدهند.
هدايت این دستگاه بصورت الكتريكي و هيدروليكي مي باشد .
شارژر میکروپرسسوری هوشمند- سیستم کنترل میکروپرسسوری
دارای دو عملکرد هیدرولیکی  Lift (بالابردن) –  Tilit (زاویه دادن دکل به عقب)

انواع ماشین آلات انبارداری

کلام پایانی

آنچه که دراین مقاله به آن اشاره شد درباره انواع ماشین آلات انبارداری بود که توسط شرکت هواکار در ایران عرضه میشود و با بهترین خدمات بفروش میرسد .

شرکت هواکار با بیش از یک دهه فعالیت تخصصی در زمینه واردات و فروش انواع تجهیزات انبارداری و همچنین ماشین آلات انبارداری فعالیت میکند .

شما عزیزان میتوانید برای سفارش و یا حتی مشاوره قبل از خرید ماشین آلات انبارداری با این شرکت تماس گرفته و با کارشناسان ما در زمینه ماشین آلات و تجهیزات انبارداری مشورت نمایید  .

مارا در Instagram دنبال نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *