استاکر برقی مدل SWS سوسانگ

جستجو

دسته بندی

پست های محبوب

فهرست مطالب

استاکر برقی مدل SWS سوسانگ

استاکر برقی مدل SWS سوسانگ ، یکی دیگر از ماشین آلات مه انبارداری میباشد که بسیار پرکاربرد است و طرفداران بسیاری نیز دارد .

در این مقاله قصد داریم درباره مهمترین ویژگی های استاکر برقی مدل SWS سوسانگ ، مزایا و کاربردهای آن با شما بیشتر صحبت کنیم .

همچنین اطلاعات جامع و کاملی از استاکر برقی مدل SWS سوسانگ به شما ارائه دهیم تا در انتخاب و خرید استاکر برقی مدل SWS  سوسانگ با اطمینان بیشتری عمل کنید .

درباره  استاکر برقی مدل SWS سوسانگ

همانطور که میدانید یکی از انواع استاکر که توسط شرکت هواکار عرضه میشود ، استاکر برقی مدل SWS سوسانگ میباشد . کاملترین نوع استاکر در بازار ایران از انواع استاکر ، استاکر برقی مدل SWS سوسانگ میباشد .

استاکر برقی مدل SWS سوسانگ برای جابجایی و حمل بار و پالت ها مناسب ترین دستگاه میباشد .

با استفاده از دستگاه استاکر برقی مدل SWS سوسانگ میتوانید بار و پالت های تا حداکثر وزن 2000 کیلوگرم یا 2 تن را جابجا یاحمل نمایید و در قفسه هایی با ارتفاع 250 تا 450 سانتی متر قرار دهید .

راننده یا اپراتور استاکر برقی مدل SWS سوسانگ میتواند بطور ایستاده در قسمت عقب دستگاه سوار شود یا اینکه بطور پیاده با در دست داشتن فرمان استاکر برقی مدل SWS سوسانگ را کنترل یا هدایت نماید .

در نهایت بار ها را فقط بطور افقی بالا و پایین ببرد و در قفسه مربوطه جایگذاری نماید و یا روی پالت دیگر قرار دهد.

استاکر برقی مدل SWS سوسانگ که یکی از انواع استاکر این کمپانی بزرگ میباشد ، در واقع کاملترین و مجهزترین نوع استاکر در بازار ایران میباشد که با توجه به ویژگی های فنی که دارد نسبت به سایر رقبا در جایگاه ویژه ای قرار گرفته است.

بیشتر بدانید :  انواع ماشین آلات انبارداری

استاکر برقی مدل SWS سوسانگ

ویژگی های استاکر برقی مدل SWS سوسانگ

استاکر برقی مدل SWS سوسانگ دارای  سیستم ترمز الکترو مغناطیسی میباشد که این امر باعث میشود دستگاه سریعتر توقف کند و همچنین در فضاهایی با عرض کم براحتی تغییر مسیر دهد .

هدایت و کنترل استاکر برقی مدل SWS سوسانگ بصورت هیدرولیکی ، الکتریکی میباشد که در حال حاضر تمام استاکرهای پیشرفته در جهان از این نوع  سیستم بهره میبرند .

از  دیگر ویژگی های مهم و اصلی استاکر برقی مدل SWS سوسانگ میتوان به موارد زیراشاره کرد :

  • نگهداری آسان و کم هزینه
  • بازدهی بالا و مدیریت بهین نیرو
  • صرف کمترین انرژی و جابجایی بیشتری بار
  • باتری مرغوب و درجه یک
  • شارژ میکرو پرسسوری هوشمند
  • سیستم کنترل میکرو پرسسوری

جدول مشخصات فنی استاکر برقی مدل SWS سوسانگ

شرح واحد استاکر برقی sws 1000 استاکر برقی sws 2000
ظرفیت Kg 1000 2000
مرکز بارگیری mm 500 500
ارتفاع بالابری mm 1.5-4.5 1.5-3.5
ارتفاع اولیه mm 2043 2043
طول کلی mm 2131 2131
عرض کلی mm 960 960
طول چنگک ها mm 1150 1150
وزن کلی(با باتری) kg 1100 1200
باتری Kg 270A/H 300A/H
سرعت با بار Km/h 4-5 4-5
سرعت بدون بار Km/h 5-6 5-6
قدرت موتور حرکتی kw 24 ولت – 1.2 کیلووات 24 ولت – 1.5 کیلووات
قدرت موتور هیدرولیک kw 24 ولت – 2 کیلووات 24 ولت – 2 کیلووات
سیستم کنترل حرکت   F.E.T F.E.T
سیستم کنترل هیدرولیک   کنتاکتور مغناطیسی کنتاکتور مغناطیسی

خرید استاکر برقی سوسانگ مدل SWS

مزایای استفاده از استاکر برقی مدل SWS سوسانگ

  1. افزایش بهره‌وری در فضای انبار

استاکرها با امکان تنظیم ارتفاع و طول، امکان استفاده بهینه از فضای انبار را فراهم می‌کنند. با استفاده از این ابزارها، می‌توان کالاها را به صورت مرتب و سازماندهی شده در انبار قرار داد که باعث افزایش بهره‌وری و کاهش زمان مورد نیاز برای جستجوی کالاها می‌شود.

  1. کاهش خطرات و تصادفات
بیشتر بدانید :  استاکر دستی چیست؟

استفاده از استاکرها به عنوان یک روش ایمن و پایدار برای جابجایی کالاها در انبارها مطرح است. این ابزارها با امکان تنظیم ارتفاع و جابجایی آسان، از خطرات ناشی از جابجایی دستی کالاها و همچنین از برخوردها در انبار جلوگیری می‌کنند.

  1. افزایش سرعت عملیات انبارداری

استاکرها با امکان حمل و نقل سریع و آسان کالاها، به افزایش سرعت عملیات انبارداری کمک می‌کنند. با استفاده از این ابزارها، می‌توان زمان مورد نیاز برای حرکت و جابجایی کالاها را به شکل قابل توجهی کاهش داد و بهبود قابل ملاحظه‌ای در عملکرد انبار داشت.

  1. افزایش دقت

با استفاده از استاکرها، دقت در جابجایی و ذخیره‌سازی کالاها در انبار افزایش می‌یابد. این ابزارها با امکان تنظیم ارتفاع و جابجایی دقیق، امکان قرار دادن کالاها در موقعیت دقیق و مشخص را فراهم می‌کنند که باعث کاهش اشتباهات و خطاها در عملیات انبارداری می‌شود.

تعمیرات و خدمات پس از فروش استاکر برقی مدل SWS سوسانگ

استاکر برقی مدل SWS سوسانگ و یا بطور کلی ماشین آلات انبارداری که توسط شرکت هواکار بفروش میرسند دارای 1 سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش میباشند .

همچنین استاکر برقی مدل SWS سوسانگ با توجه به تکنولوژی و متریالی که در ساخت آن استفاده شده است ، بسیار کم نیاز به تعمیر پیدا میکند اما از جهت خدمات پس از فروش همواره شرکت هواکار بهترین سرویس را به مشتریان خود ارائه میدهد .

کافیست شما مواردی که توسط کارشناسان ما به شما منتقل میشود را رعایت کنید ، در نتیجه استاکر برقی مدل SWS سوسانگ شما و یا هر وسیله و تجهیزات انبارداری دیگر عمر مفید و طولانی خواهد داشت .

بیشتر بدانید :  ماشین آلات انبارداری

قیمت استاکر برقی مدل SWS سوسانگ

شما عزیزان میتوانید برای اطلاع از قیمت های بروز انواع استاکر و دیگر ماشین آلات انبارداری با شرکت هواکار تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند .

نتیجه گیری

انواع استاکرها از جمله استاکر برقی مدل SWS سوسانگ ، ابزارهایی هستند که در انبارها و انبارهای صنعتی برای حمل و نقل کالاها و محصولات استفاده می‌شوند. این ابزارها به صورت قابل حمل و دارای قابلیت تنظیم ارتفاع و طول هستند، که امکان جابجایی و ذخیره‌سازی بهینه کالاها را فراهم می‌کنند.

استفاده از انواع استاکرها به عنوان یک ابزار کارآمد و مفید در انبارداری، باعث بهبود عملکرد، افزایش بهره‌وری، کاهش خطرات و تصادفات، افزایش سرعت عملیات و افزایش دقت در جابجایی و ذخیره‌سازی کالاها می‌شود. با این توضیحات، استفاده از انواع استاکرها به عنوان یک راهکار حیاتی در بهبود عملکرد انبارداری به شدت توصیه می‌شود.

درباره شرکت هواکار نماینده ماشین آلات انبارداری سوسانگ

شرکت هواکار از معدود شرکت هایی میباشد که در زمینه فروش تجهیزات انبارداری بصورت تخصصی فعالیت میکند و انواع ماشین آلات انبارداری و یا تجهیزات انبارداری را بفروش میرساند .

شرکت هواکار، در زمینه فروش تجهیزات انبارداری ، نماینده انحصاری کمپانی بزرگ Soosung کره جنوبی میباشد .

فروش تجهیزات  انبارداری یک کار تخصصی و حرفه ای میباشد چرا که کارشناسان شرکت هواکار با سابقه و تجربه ای که دارند باید بهترین و مناسب ترین گزینه ها را برای مدیریت بهتر انبار به مشتریان پیشنهاد بدهند .

مدیریت انبار از انجایی که تاثیر مستقیم در زمان و انرژی پرسنل  میگذارد بسیار حائز اهمیت میباشد  .

بنابراین یک مدیر خوب همیشه از بهترین شرکت ، تجهیزات انبارداری خود را تهیه و خریداری مینماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *