جستجو

دسته بندی

پست های محبوب

فهرست مطالب

یدک کش برقی

در این مقاله قصد داریم درباره یدک کش برقی کمپانی soosung کره جنوبی با شما عزیزان صحبت کنیم و اطلاعات جامع و کاملی را خدمت شما درباره این وسیله مهم در انبارداری یعنی یدک کش برقی را به شما ارائه دهیم .

شرکت هواکار بعنوان نماینده انحصاری و رسمی ماشین آلات انبارداری و تجهیزات انبارداری در ایران فعالیت میکند .

این شرکت با بیش از 10 سال سابقه تخصصی و حرفه ای در زمینه توانسته محصولات کمپانی سوسانگ کره جنوبی را به بهترین نحو در ایران عرضه کند .

یکی از این ماشین آلات بسیار مهم و ضروری یدک کش برقی سوسانگ میباشد که در سه مدل توسط شرکت هواکار عرضه میشود .

انواع مدل های یدک کش برقی soosung

انواع یدک کش برقی سوسانگ عبارتند از :

که هر یک از انواع یدک کش برقی کمپانی سوسانگ دارای ویژگی های خاص و منحصر بفردی میباشد که در ادامه به تفصیل درباره هر یک از آنها صحبت خواهیم کرد .

بطور کلی استفاده از یدک کش برقی در جهت انجام امور و کارهای مربوط به انبار بسیار ضروری میباشد و مزایا و ویژگی های بسیاری دارد .

اما هر یک از انواع یدک کش برقی سوسانگ با توجه به امکانات و قابلیت هایی که دارد میتواند در فضاها و یا انبارهای گوناگون مورداستفاده و بهره برداری قرار گیرد .

مزایای یدک کش برقی SOOSUNG

استفاده از یدک کش برقی دارای مزایای متعددی است. این مزایا عبارتند از:

  1. قدرت بالا: یدک کشهای برقی دارای قدرت بیشتری نسبت به یدک کش‌های دستی میباشند، که امکان جابجایی آسان‌تر و سریع‌تر بارهای سنگین را فراهم می‌کند.
  2. کارآیی بالا: با استفاده از موتور برقی، یدک کشهای برقی به طور مداوم و با کارآیی بالا می‌تواند وظایف انتقال و جابجایی را انجام دهد.
  3. عدم وابستگی به سوخت: برخلاف یدک کش‌های دیزلی یا بنزینی، یدک کش برقی نیازی به سوخت ندارد و از این رو محیط زیست را کمتر آلوده می‌کند.
  4. سازگاری با محیط زیست: با توجه به عدم انتشار گازهای آلاینده، یدک کش برقی به عنوان یک گزینه پاک و سبز در محیط زیست مطرح است.
  5. کاهش هزینه‌ها: استفاده از یدک کش برقی معمولاً باعث کاهش هزینه‌های نگهداری و تعمیرات می‌شود، زیرا موتورهای برقی به طور کلی نیاز کمتری به تعمیرات دارند.
  6. کمترین سر و صدا: موتورهای برقی در مقایسه با موتورهای دیزلی یا بنزینی کمترین سر و صدا را ایجاد می‌کنند، که این امر به بهبود شرایط کاری و کاهش آلودگی صوتی کمک می‌کند.

ویژگی ها و مواردی که در بالا به آنها اشاره کردیم ، مزایای کلی انواع یدک کش سوسانگ میباشد که بسیار حائز اهمیت است .

در ادامه به بررسی هر یک از مدل های یدک کش سوسانگ میپردازیم .

یدک کش برقی STT

یدک کش برقی STT کمپانی سوسانگ هم اكنون بطور گسترده در سراسر جهان مورد استفاده قرار ميگيرد و با استقبال بسیاری مواجه شده است .

استحكام و تنومندی  این یدک کش ، قابليت و توانمندي آن را برای بهره برداری به مدت طولانی و سهل و مطمئن را امكان پذير مینماید .

  • بهترين وسيله برای جابجایی بارهای سنگين و افراد در داخل سالن ها و فروشگاهها و فرودگاهها و ايستگاههای مترو و راه آهن میباشد .
  • سيستم های  مكانيكی از مناسبترين فولاد ها ساخته شده اند .اين دستگاهها به طريقی طراحي و ساخته شده اند كه نيازی به تعمير ندارند و مدت زيادی را در خدمت شما خواهند بود .

اين دستگاهها بطور وسيع در كارخانجات و انبارها و سردخانه ها و سوپرماركت های سراسر جهان مورد استفاده قرار ميگيرد .

یدک کش برقی

یدک کش برقی SCT

یدک کش برقی مدل SCT-2000  سوسانگ برای کاربرد های سنگین ساخته و طراحی شده است.

به کار افتادن راحت و ابعاد مناسب یدک کش SCT  و علی الخصوص مانورپذیری عالی این دستگاه موجب استفاده از این یدک کش در بسیاری از فضاها شده است.

ویژگی ها و خصوصیات یدک کش برقی SCT

  • ظرفیت حمل بار 2000 کیلوگرم / 2 تن
  • مال بند ثابت برای ارابه های 4 چرخ (و دارای بالابری به صورت سفارشی جهت ارابه های دو چرخ)
  • طراحی دقیق و فنی با بهره گیری از یک موتور و باتری با توان بالا
  • دستگاهی مناسب برای جابجایی بار در سطوح کاملا مسطح
  • کنترل دستگاه توسط اپراتور به صورت ایستاده (یا دارای صندلی طبق سفارش مشتری)
  • کاربرد بسیار زیاد در انبارهای مختلف با کارهای سخت و متعدد (Heavy Duty) .

یدک کش برقی

یدک کش برقی SST

یدک کش مدل SST   کمپانی سوسانگ برای کاربرد های سنگین ساخته و طراحی شده است.

به کار افتادن راحت و ابعاد مناسب دستگاه و علی الخصوص مانورپذیری عالی این دستگاه باعث استفاده از این یدک کش در بسیاری از فضاها و مکان ها شده است .

ویژگی های یدک کش برقی SST

  • ظرفیت کشندگی در 3 تناژ 4 و 6 و 8 تن
  • طراحی دقیق و فنی این یدک کش با بهره گیری از یک موتور با توان بالا باعث شده است تا دستگاه مناسبی برای جابجایی بار در سطوح کاملا مسطح باشد.
  • باتری این دستگاه با توان بالا باعث بالا رفتن ساعت کاری در یدک کش سوسانگ شده است.
  • کاربرد بسیار زیاد در انبارهای مختلف با کارهای سخت و متعدد (Heavy Duty) .
  • این یدک کش در سرعت عملکرد کارگران تاثیر بسزایی داشته و بسیاری از عقب افتادگی های کاری را جبران نموده است.

یدک کش برقی

خرید یدک کش برقی

شما میتوانید با مراجعه به وبسایت رسمی شرکت هواکار و یا تماس با کارشناسان ما ، نسبت به خرید و سفارش انواع یدک کش کمپانی سوسانگ اقدام نمایید .

همچنین میتوانید قبل از انتخاب و خرید هر یک از انواع ماشین آلات انبارداری ، با کارشناسان ما مشورت نمایید تا بهترین و مناسب ترین تجهیزات انبارداری را در اختیار شما قرار دهند .

شرکت هواکار همواره بهترین و برترین ماشین آلات انبارداری را در ایران به شما عرضه میکند تا با خیالی آسوده به مدیریت و بهره برداری از انبار خود بپردازید .

تعمیرات و خدمات پس از فروش یدک کش برقی

انواع یدک کشهای برقی و یا بطور کلی ماشین آلات انبارداری که توسط شرکت هواکار بفروش میرسند دارای 1 سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش میباشند .

همچنین یدک کش سوسانگ با توجه به تکنولوژی و متریالی که در ساخت آن استفاده شده است ، بسیار کم نیاز به تعمیر پیدا میکند اما از جهت خدمات پس از فروش همواره شرکت هواکار بهترین سرویس را به مشتریان خود ارائه میدهد .

کافیست شما مواردی که توسط کارشناسان ما به شما منتقل میشود را رعایت کنید ، در نتیجه یدک کش شما و یا هر وسیله و تجهیزات انبارداری دیگر عمر مفید و طولانی خواهد داشت .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *